Rok od roku počet uživatelů internetu, kteří se rozhodnou nakupovat online, neustále roste. Rostoucí zájem o tuto formu objednávání produktů zvyšuje konkurenci na trhu e-commerce. Ve válce o zájmem příjemců se začínají počítat i ty nejmenší detaily. Jedním z takových důležitých prvků jsou obaly produktů. V současné době se tyto produkty od sebe výrazně neliší. Tím spíš, abychom se odlišili od konkurence, je třeba se postarat o prezentaci. Kromě toho je také třeba dbát na to, aby naše obaly byly ekologické. Přesně takové jsou kartonové krabice.
Jaké kartonové krabice jsou nejlepší pro e-commerce
- Klopové krabice – jsou skvělé pro přepravu velkého množství výrobků současně nebo pro velké předměty
- Výsekové krabice – krásně vypadají, díky čemuž jsou ideální pro obchody s oblečením nebo kosmetikou
- Krabice dno – víko – nejčastěji se používají k doručení oblečení nebo obuvi. Samy o sobě vypadají jako dárek, takže dokonale představí jakýkoli produkt
- Krabice s okénkem – díky průhlednému okénku je dokonale vidět obsah krabice. Je to ideální obal pro kosmetiku nebo šperky.
Co je třeba mít na paměti při výběru obalů výrobků
- Velikost – kartonové krabice mají za úkol krásně prezentovat produkt a také zajistit jeho bezpečnost při přepravě. Výběr správné velikosti se o to postará.
- Typ – typ krabice bychom měli perfektně přizpůsobit výrobku. Jiný obal použijeme na kosmetiku, oblečení nebo potraviny
- Gramáž – je nesmírně důležitá v případě těžších výrobků. Dobře zvolená tloušťka kartonové krabice zajistí bezpečnost při přenášení.
Kartonové krabice – možnost personalizace
Kromě dokonalého výběru krabice pro produkt je také důležité postarat se o jeho úplnou personalizaci. Moderní technologie umožňují umístit na obalu libovolnou grafiku, barvu pozadí, fotografii a obsah. Díky tisku firemního loga a zajímavému propagačnímu sloganu získáme další prvek, který bude součástí vizuální identifikace značky. Zajistí to naší firmě uznání a pozitivní hodnocení zákazníků.
Na výběr máme mnoho různých typů obalů pro e-commerce. Navíc máme možnost je navrhnout tak, aby byly od prvního okamžiku spojeny pouze s naší firmou a pozitivně vplývaly na hodnocení samotného výrobku.