NAPLNETISKARNY

tiskárny, velkoformátový tisk

Typy krabic na výrobky

 

V posledních letech se stala populární péče o krabice na výrobky. Pro většinu společností se stala jasnou souvislostí mezi dobrou prezentací produktů a rostoucí popularitou firmy. Bez ohledu na odvětví je konkurence obrovská a výrobky se od sebe liší pouze minimálně. To je také hlavní důvod, proč stojí za to postarat se o dokonalé balení, které vyniká na pozadí jiných a pozitivně ovlivňuje rozpoznatelnost značky.

Krabice na výrobky – na co si dát pozor

Krabice na výrobky by měly být dokonale přizpůsobeny obsahu, který do nich chceme umístit. Hlavním úkolem krabic je chránit produkty před zničením při přepravě a skladování. Dobré krabice na výrobky by proto měly být vyrobeny z lepenky s vysokou gramáží. Dalším důležitým prvkem je vzhled krabice. Obal musí být estetický a navržený tak, aby se zákazníkovi zalíbil od prvního okamžiku. Mnoho firem dnes nabízí plně personalizované krabice na výrobky.

Druhů krabic na výrobky je mnoho. Liší se velikostí, způsobem zavírání, gramáží a tvarem. Jedním z nejzajímavějších řešení jsou krabice s víkem a závěsné boxy.

Krabice na produkty s víkem

Jejich hlavní výhodou, která jim zajišťuje popularitu, je jejich všestrannost. Krabice na výrobky s víkem najdou uplatnění v mnoha odvětvích. Budou skvělým obalem pro oblečení, boty, kosmetiku, potraviny, drobnou elektroniku, šperky a mnoho další. Další výhodou je možnost připravit je v různých tvarech a velikostech. Díky tomu se dokonale přizpůsobí výrobku a zajistí tak vynikající prezentaci a bezpečnost při přepravě.

Závěsné boxy

Závěsné boxy umožňují zavěsit zboží na policích a ve výkladních skříních obchodů. Toto zajímavé řešení se donedávna používalo hlavně v elektronickém odvětví. Již delší dobu však stále více firem zjišťuje, že je tento typ balení skvělý také pro šperky, módní doplňky a potraviny. Závěsné boxy dokonale prezentují produkt, ale jejich používání je velmi pohodlné.

Krabice na výrobky jsou jedním z nejdůležitějších prvků budování značky. Díky nim můžeme ovlivnit pozitivní zpětnou vazbu klienta a jeho první dojem.

 

Martin

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top